Senemturan Hylbkt06 benm karnm hic yukari cikmadi hep assagida goren yarin dogurucam sanir😀 dun doktorada sordum neden assada diye dogum yaklastgi icinmi diye yok dedi 3 gebelgn oldugu icin rahim yukari cikmamis assadayms onun icin karnm assagidaymis.
Hylbkt06 Senemturan benim daha ilk gebeliğim canım doktora gidince sorucam bakalım ayın sonunda kontrolüm var nasıl sabredicem bilmyrm
Cerenturgay Hylbkt06 benimde öyle aynı haftalardayiz hemen hemen doktorum bazı cilt tipleri esnek oluyo kadın ici geniş oluyo o yüzden assagida olabilir bebeğin pozisyonuyla d aalakali dedi. Er ya da geç çıkacak assagida yer kalmayınca merak etme dedi 😁