Cansusahinn 39+2 olduk banyodan çıktım hemen arkasına büyük tualet hissi geldi ama görünürde birşey yok lavaboya çıkıyorum birşey yok birazda kasıklarımda hissediyorum bunu acaba doğum belirtisi mi yoksa yalancı şancı mi bilen varmi???
Semra41 Cansusahinn büyük olasılıkla açılman var zaman kaybetme bence çokta ıkınmamaya çalış doktorun muayene etmesi gereklı
kalpatisi_ Cansusahinn doğum sancım böyleydi. Belim ağrıyodu büyük tuvalet isteği geliyo ama yapıyodum her seferinde gece 4 e kadar çektim sonra hastaneye gittim yatışım yapılmıştı. Hazırlıklı olun belki sizinde öyledir sancınız sonrada başlayabilir. Hayırlı doğumlar dilerim
Cansusahinn Yaagmurr şu an uzandım biraz geçti gibi ama evet dakika tutucak artık eğer gelirse birdaha doktora ulasicam
Asli_k Canım tuvalete gitme sakın bebek geliyor olabilir bi hastaneye git istersen sancıların artmadan açılman olmuş olabilir
Derya-mihra Derya-mihra rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin canım benim bir avazda doğar inşallah
Cansusahinn Semra41 şu an takip ediyorum ama geçti gibi insani arafta bırakıyor bu sancılar neye uğradığımı şaşırıyorum geçti ama takipteyim gene 🤷♀️
Semra41 Cansusahinn bnm kızımın doğumunda olmustu anlamamıştım o gün ufaktan duzensız sancılarım vardı sabah a karşı sıklasınca hastaneye gıttık 3 gün SANcı cektım sonra doğumum oldu 3 hafta fln erken oldu ıhmal etmeyın kendınızı ıyı takıp edın😊
Cansusahinn kalpatisi_ ayy hadi inşallah insan sancısı gelsin diye dua ediyor doğmak bilmeyince takipte kalıcam teşekkür ederim aminn 🤲🤲