Merhaba utandım yeni hesap açtım 😔 2. Bebeğime hamileyim, oğlum 3 yaşına onu doğurunca zaten kilo veremedim kendi istediğimiz ile 2. Bebeği yapma kararı aldık 100 kilo ile hamile kaldım, aslında hedefimde zayıflama kararı vardı ama kolay kilo veren yapıya sahip değilim çok üzgünüm 😔😔 Şuan 29 haftalık hamileyim 115 kg olmuşum oturup ağlayasım var psikolojim bozuldu. Doğuma yaklaşık 75 gün kaldı. Bu süreyi kilo almadan tamamlamak istiyorum en azından biraz da kilo vermek istiyorum. Çok kötüyüm lütfen moral olacak bişeyler söyleyin bana karnımda ki bebeğim bile etkileniyor bu durumdan. Varmı benim gibi kilolu hamile kalan bu kiloda olan eminim yok tek ben varım kendimden nefret ediyorum 😢😢😢