gulnihal__ şuan 30 haftalığız çok şükür biz çok zor günler atlattık kanam bir aydır kontutol altında en sonuncuda gece agrıyla başladı lavobaya ayağa kalkayım dedim parça parça kan pıhtısı düşürttüm 4 santim açıklık vardı eş düştü bebek içeride öldü sandım ultrason probunu koyunca doktor canlı diyince şoka girdim bacaklarımın arasından afedersiniz akarcasına bir kanama şükür rabbime bebegim sağlıklı görünüyor bende gün degil saat sayıyordum bu haftalara kadar inanın annelik çok zor ve çok mükemmel 😍😍🐣