gulnihal__ merhaba canım benimde öyle 12. Haftadan 18 . Haftaya kadar kanamam devam etti hemde ne kanama yoğun parça parça iğne ilaç yatak istirati verdi şuan 24 . Haftadayım hala yatıyorum şükür bebegim benimle saglıklıysa tutunuyor bebek korkma canım en son ben öldüm parçaları düşürene kadar 4 santim açılmam oldu rabbim bağışlayınca durur korkma bende yatakta gün sayıyorum senin gibi ama stres yapma yaptığım gün daha kötü oluyorum sakın ol dinlen ilaçlarını iğneni vurul 🐣🙏🙏