Melahatakca Kızlar şuan 12+5inci haftadayiz cinsiyetimizi öğrenemedik daha ne hissettiniz? 
Melahatakca İlk bebeğim kız olsun istiyorum yinede rabbim hayırlısını versin sağ salim olsun da gulin-35
Seyda94_ Kolunun bacağının nerede olduğu belli bile değil Nasıl anlıyorsunuz cinsiyetini 🥴 12 haftalık daha çok küçük cinsiyeti ogrenememis olmak çok normal Ben 17 deyim hala net bişey söylemediler
TBeyza Seyda94_ bende 18 haftalık öğrenmiştim kızımı öncesi sormak hiç aklıma gelmedi başlarda devlete gidiyordum hiç sormadım onlarda söylememişti 😅 öncesi belli olmaz sanıyordum nasıl bekledim bilmiyorum 😀 şimdi 12-13 haftalarda ogrenenleri gördükce bende sabırsızlanıyorum
Canpolat Seyda94_ fotoğrafa sizin tarafınızdan bakılınca sağ da ki + işareti poposu ufakken baş popo mesafesi ölçülür ona göre hafta belirlenir sol da ki + işaret baş demek 😀
Canpolat Melahatakca valla canım sizin poponun hemen üstünde dik duran şey bizde de vardı 11+6 da gitmiştik o öyle bi çıkıntı vardı doktor söylemedi 16+0 da gittik %90 erkek dedi hepsin de o oluyor mu bilmiyorum ama popoya çok yakındı bizim ki seninde yakın 😀
Seyda94_ Canpolat Popobun üstünde çıkıntı var demiş bı arkadaş O çıkıntı bacak yada kordon da olabilir o zaman 😖 ay bu cinsiyet olayları çok heyecanlı 😅😅
Canpolat Seyda94_ valla ben de dedim ama net demedim bizimde öyleydi Bizimkine benzettim ama bilemem dedim yinede 😀 bende kordon olarak kabul etmiştim kendininkini oğlum olacak Buda pipi fotosu 😀
Eymenebrar Canpolat bnmde oglumun var bundan doktor bana demedi bu pipisi 1 bucuk yasnda oglum simdi anladm ne oldunu galiba🤣🤣😍
Canpolat hmyra95 canım ben bakmıyorum gülüm bu post sahibinin bebek duruşu benim bebeğime benzedi bide ortada bişiy var bizim böyleydi erkek çıktı belki sizin de erkek olabilir ihtimalini söyledim 😀 ama bebeğin çok tatlı duruyor senin😀
hmyra95 Canpolat teşekkür ederim canım benim orada 13 haftalıktık şimdi 18+3 üz cinsiyetimiz belli değil❤️🥰🥰
Canpolat hmyra95 göstermiyor mu kendini canım bizde en son 16.haftada gittikte yüzünü omurgama dönmüştü pipiyi gördük yüzü göremedik dönmedi hiç😀
Canpolat Hicran-01 aaaa biz direk aynı hastaneye gidiyormuşuz 😀 hangi doktora gidiyorsunuz dünya da 😀Ben Mahmut Karakış’a gidiyorum 😀