Sevgi-clk Bugün itibari ile 32+0haftalık olduk pazartesi kontrol var artık zman azaldıkça heyecan artıyor anneler sizlerde durumlar nedir 😍☺️
pelinvebebisi Sevgi-clk 33+1 iz bizde ara ara bi tarafı geriliyor şişiyor gibi oluyor sizlerde de var mı bu durum doktor ppopsu dedi:)
tugcesari 33+4 don haftalar artik baya zorluyor uyusam.uyuyamiyorum yatsam yatak batiyor midemde aci aci tatlar 🥺 haftaya cuma kontrolumuz var bakalim doktorumuz ne diyecek
Ynme tugcesari bende 33+4 bugün berbat haldeyim mide yanmam kaburga batmam üstüne bir de boğaz ağrım başladı off🤦🏻♀️
byzknn Ynme aynı haftadayız bugün benimde batmalarım oldu karın cevrem midem her yerden iğne saplıyorlar resmen şuan hala da devam ediyor 😒😒
Ynme byzknn İnşallah geçici süreliğinedir çok fenayım bu birkaç gündür 🤦🏻♀️ Hastane çantasını da yavaş yavaş hazırlıyorum henüz tam değil
miyopmom pelinvebebisi diger hamileligimde cok oluyordu bu sefer oyle olmuyor resmen gobegim yamuk oluyordu cok tuhafti normalde normal 🥰