Hakiko Mervej yanlış değilse 2 gün emzirmemek gerekiyordu ertesi gün hapı kullanıldığında. 2 gün mama verdiğinizde bebeğiniz anne sütünü unutmazsa yani yapabilirseniz mama kullanabilirsiniz ya da önceden sağdığınız sütleriniz varsa onları kullanırsınız