Kızlar ben bebek arabası almıştım, şimdi bi tane de hediye geldi kaldım iki bebek arabasıyla.. Satayım diyorum hediye geleni, onun parasıyla bebeğimin bir ihtiyacını alırım bari 🙁 ilgilenen olursa diye tanıtım linkibırakıyorum;
Videodaki gibi puseti, carrycot olarak kullanılabilen oturma ünitesi ve yağmurluğu ile birlikte vereceğim. Almanya’dan geldi. Çok kaliteli bir ürün. Sağlamlığı çok hoşuma gitti. Benim evimde asansör olsa bunu değil kendininkini satardım. Ben baston tipi küçük bir şey satın aldım 5 kat taşıyabilmek için.