mucizegebelik6 Kızlar 36 haftaya kadar hep haftalık 200 gr aldı ama 36 dan snrA haftalık 70 ve 30 gr aldı. Bunun sebebi sizce ne olabilir. Doktor önceki ultrasonlarda Yanlis ölçmüş olabiliriz dedi. Ha birse son haftalar az kilo alıyormuş oyle mi
Sinoooom mucizegebelik6 son haftalar az kilo alıyorsa neden bütün doktorlar bizlere son haftalar kilo alıyor diyor 🤦🏻♀️ Sanırım doktorunuz yanlış söylemiş ilk defa duydum son haftalar kilo almadığını bebeğin
Anne_N mucizegebelik6 benim de pazartesi doğum. Aynı şekilde 38+3 üz. Bana da aynı geliyor. Haftada 200 alıyordu. Son hafta anca 100 aldı.
mucizegebelik6 Sinoooom ay blmiom baska özele de gittim 209 gr fazla soyluyo sanırım her ultrason değişiyor
Sinoooom mucizegebelik6 bebeğiniz kilosu gayet güzel MaşALLAH 🧿 siz ona yarayacak şeyler tüketmeye devam edin doktorunuza tekrar sorun nasıl kilo almıyormuş çünkü bebeğim 1 hafta içinde aldı kilosunu muz kefir süt kabak çekirdeği , çiğ badem ve bebek püsküvisi 🤷🏻♀️
mucizegebelik6 Sinoooom pazartesi doğumum var :) ben ztn kilosuna takılmıyorum sadece çok az almis gelişimimidurdu diye endişe ettim :)
Anne_N mucizegebelik6 ilk hamileliğimde çoktu mide yanması. Normalde bile reflüm var ama şükürler olsun 3-5 gün ancak yanma olmuştur. 3 gün kaldı💙 14:30 ameliyat saatim 😊
mucizegebelik6 Anne_N benim hala devam ediyor. Bende oğlumu pazartesi 1.30 da kucağıma alicam inşallah 😇
Anne_N mucizegebelik6 bizden 1 saat öncesiniz. Benimki de erkek. Pazartesiyi sabırsızlıkla bekliyorum