Mom69 en azından doktor birşey demiş sana kızçe, ben 6. Haftada gittim kese var bebek yok dedi zaten ilk gebelik ne anlama geliyor bilmiyorum dedikleri odadan kovmaktan beter etti birşey sormadan çıktım daha sonra 12.haftamda gittim bebeğimi de gördüm tabi kalp atışı dinlemek istedim dinletmedi devlet hastenesiydi sonra doktor değiştim şimdi 32.haftadayım