Merhaba kızlar 31+4 olduk bu akşam fark ettim sütyenimi çıkardığımda iki iç kısımda da sarı leke vardı şaşırdım uc kısmının değdiği yerlere nokta şeklinde sıvı gibi bir şey akmış ilk defa oldu normal mi bu neden olur benim gibi yaşayan var mi tedirgin oldum biraz meme ucuma baktığımda bir şey yoktu normaldi sütyene geçmiş sadece ?? 🙏🏼👼🏻