Minnosunannesi_2 Kızlar hayirli geceler beş gün önce test yaptım gecikmemin ikinci gününde negatif gördüm şimdi yedinci günüm simdu yapsam varsa çıkabilir mi negatifi görüp sonra pozitife dönen var mı
Afifeelif Minnosunannesi_2 yap canım çıkabilir . 10. gün de çıkanlar da var..en son iliski tarihinden itibaren 11 gün sonra çıkar genelde
Ccanann Minnosunannesi_2 gecikmenin 2. Ve 4. Günü test yaptım negatif çıkmıştı 5. Günü pozitifi gördüm Rabbım size de nasip etsin 🤲👶
Minnosunannesi_2 Afifeelif iki hafta önce lekelenme gördüm yerleşme kanaması zannettim ama yumurtlama olabilir dedi arkadaşlar yumurtlamaysa üstünden iki hafta geçti çıkar herhalde
Minnosunannesi_2 Yapmaya korkuyorum ya yine negatif çıkarsa diye test almaya utanıyorum artık eczacilardan😅
Minnosunannesi_2 Ccanann rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insaAllah bizede hayırlısıyla nasıp eder insaallah
Limonzeytin Minnosunannesi_2 Arkadaşm hiç uğraşma testle falan git sağlk ocağna kan ver kurtul kafandaki stresten idrar tstleri insanı geriyo ..
Minnosunannesi_2 Limonzeytin eşimin görevinden dolayı çarşıya uzagiz biraz o yüzden bu aralar gitme imkanım yok