Merhaba, benim sancılarım gece 1 gibi başlamıştı. Bi uyur bi uyanır halde gece boyu yarım saatten 8-10 dklara düşmüştü. Sabaha karşı da bi kaç kez duş pilates topu eşliğinde öğlen 11de 5 dkda biri görünce evden çıkmıştım. 12 hastaneye varış, 13.30’da doğumum oldu. Kişiye göre değişen bi şey tabii ki ama benim en zorlu kısmı hastanedeki son 1 saatti. Bu arada suyumu hastaneye varır varmaz doktorum açmıştı ve hastaneye gittigimde açıklığım 7-7,5 cm’di, sudan sonrası çok hızlandı. Dilerim su gibi geçer sizin de doğumunuz. Dakikayı mutlaka takip edin. 5-6 dkya düştüğünde de hastaneye gidin derim.