Acemianne9 Oğluşuna tuna ismi koyanlar, koymayı düşünenler var mı? Nasıldır karakterleri ve sizce nasıl isim ☺️
Funday35 Acemianne9 Biz koyucağız Allah’ın izniyle ☺️ Tanıdığımın oğlunun adı Tuna çok sakin ve efendi bir çocuk 😌 çok güzel bir isim bence 🌸
Tunurr Acemianne9 oğlumun adı Tuna değil ama eşimin adı Tuna 🙈 Eşim diye demiyorum sakin efendi çok saygılı birisi 😅 Birini daha tanıyorum tuna isminde oda aynı 🥰
yeniklasor Acemianne9 Tanıdığım kimse yok ama oğlum olsa düşündüğüm isimler arasındaydı bence çok hoş ☺️
Acemianne9 Funday35 çok sevindim biz de beğeniyoruz ama artık netleştirmek istiyoruz başka da içime sinmiyor ☺️
Funday35 Acemianne9 Bence netleştirin ☺️ Bizim kesin net artık kapı süsü yastığımız isim küplerimiz oldu bile 🥰 Söylemesi bile çok hoş ismi ya 😌
Acemianne9 Funday35 bunları duyunca daha da bi ısınıyorum sağlıkla kucağınıza almak da nasip olur inşallah 🙏
Acemianne9 Tunurr yaa benimde çevremde hiç yok en çokta bu yüzden sizlere sormak istedim. Darısı bizimkinin başına ☺️
Hasret47 Benimde Oğluşum adı tuna olacak Allah kısmet ederse anlamı çok ama çok çok güzel görkemli gösterişli çok bereketli demek