Aybebek O kadar kararsizim ki.. babamız asel olsun istiyor bende liya.. ikisi olsa çok yabancı isim gibi duruyor ikisi de bilinmedik olduğu için.. Sanki birisi olmalı gibi ama hangisi ? Asel: cennetteki bal ırmağı Liya: sabrın en güzel meyvesi demek
SineMirayAksoyeri Liya güzel ama ikisini de koy güzel olur 👍🏼👍🏼 Kararsız kalırsanız tarafsız birine kura yapın 😬😬😬
Ygtzynp İsmin doğrusu liya değil leya olması gerek.sabreden bir kadının adı leya ve ordan geliyor ama günümüzde liya diye konuluyor. Tarkan ın kızına çile çekip sabreden bir kadın ismi koymasıda tuhaf gelmişti bana.Allah evlatlarımıza ömürleri boyunca sabredecek yaşantı vermesin rahat huzurlu hayat nasip etsin
Ygtzynp Aselde kevser ırmagından akan bal demek.bal tek başına yeterli degl demişti bana imam zehra asel düşünmüştüm o yüzden ama bebeğimiz erkekmiş
deletedmom213 Aybebek ikiside deil. Tüm şu zamane bebeklerinin ismi aynı konulduğundan bi 10-15 sene sonra heryer adaş dolcak