Gamzesay Kızlar 5+4 günlük hamileyim kaşık ağrım var ve kahverengi leke geldi bu hafta da normal mi yaşayan var mı keseyi pazartesi gördüm düşük olabilir mi 😭😭
Senaras0604 Gamzesay Aynı haftalarda bende de olmuştu ertesi günü doktoruma gittim progestan verdi ve kendini yorma dedi. Siz de doktorunuza gözükün bence ilk zamanlar olan lekelenmeler önemli.
tazebiranne_hg04 Gamzesay mutlaka acile gidin düşük riski diyorlar ama çok yoğun kanama ve yoğun sancı gibi ağrı olmadan düşük yapmazsınız ama vakit kaybetmeden gidin
Melek63 Gamzesay yoğun kanama olmadığı sürece sıkıntı yok yerleşme kanamaları bunlar. Bende de ilk haftalar kahverengi pembe akıntılar oluyordu. Çok sağlıklı bir gebelik geçirdim çok şükür
Selamcanimbengeldim İçini ferah tut benimde oldu doktorum yerleşme kanaması dedi dinlen bol bol su iç dedi bide progestan başlatmıştı
Minik1Civciv tazebiranne_hg04 canım bende bugün leke gördüm iç çamaşırımda direk kadın doğum acile gittim bişey ypk dediler kese var kalp atışı henüz yok progestan vermedi o yüzden alttan baktı kanama görmedim ben dedi kan değil kahverengi leke dedim idrarda kahverengi hala da var akıntı şeklimde açık kahve ne yapıcam korkuyorum
tazebiranne_hg04 Minik1Civciv bol dinlen yat uzan iş yapma kırmızıya dönmediği sürece sorun yok aslında iğne falan da vuruyorlar ama biraz bekle bende yaşadım merak etme geçiyor Allah’ın izniyle
Minik1Civciv tazebiranne_hg04 bugün gittim kadın doğuma devlete kese var kalp atışı henüz yok progestan yazmadı önceki kaybettiğim bebeğimde de oldu progestan kullandım geçti ama bana kanama yok dedi alttan da baktı karnım ağrıyo akıntım var idrar da görünce korktum ama sona yine gittim yoktu ama akıntı hissediyorum sürekli yarın özele gitmeyi düşünüyorum içim rahat etsin
tazebiranne_hg04 Minik1Civciv dışarı akan birşey var mı yoksa sorun yoktur kanama alanın da yokmuş ne güzel dinlen sadece
Minik1Civciv tazebiranne_hg04 yok canım çok şükür durdu şu an ama ben yine de gideyim içim rahat etsin
Minik1Civciv tazebiranne_hg04 gittim kuzum korkulacak bir şey yok çok şükür normal dedi haftaya tekrar çağırdı iy gidiyor şu an herşey çok şükür