Annecikk34 Kızlar çok midem yanıyor süt soda vs. Geçiştiriyorum. Midem hassas ilaç verim dedi doktor ama kullanmak istemedim. Bu mide yanmalarınız kaçıncı haftada bitti ? Ne kadar sürdü ?
Meryem_Canli Annecikk34 o ilacın hiç zararı yok, keşke alsaydın çok rahatlatıyor. Elma da çok iyi geliyor bu arada
Gizemass Ben 31. Haftamdayım ne yesem yanıyor dayanabiliyorum diye doktoruma söylemedim şekersiz Falım sakız cigniyorum çok işe yarıyor canım süt falan denedim ama çok bir faydasını göremedim. Önceden yanmam yoktu yeni başladı
elfkara Rennie duo alın günde 3 kere 1 ölçek yanmaya bağlı tabi direkt kesiyo az önce ictim 31.haftamdayim😤😤
Annecikk34 Meryem_Canli olmadı kontrolde isterim onu içerim. İlaç kullanmaktan nefret ediyorum vitamin haplarımı bile zor içiyorum
anneyimmm42 Annecikk34 20 . Haftadayız bu hafta başladı bugün kontrolümüz var bakalım söylicem doktoruma