Simgeyuca Pazartesi doğum yaptım spinal ile ayaklarım şişti normal mi aynı durumu yaşayanlar var mı acaba
HacerZumra Simgeyuca benim 10 gün ayağa basamicak şekilde şişti hamileyken bile şişmemişti düşün ,,soguk su iyi geliyor bide bol bol yürü ve doktoruna danış
Tugbaslan3458 Simgeyuca çok normal su içip bol yürüyüş yapın vücudunuz ödemeli bende yaşamıştım tombik tombik olmuştu ayaklarim
berjerdekikaolikalev Simgeyuca Benimde komple sol bacağım şişmişti yukarı kaldırdım ve suyu çoğalttım bir gün sonra geçti geçmiş olsun olabilecrk bir durum