Kizlar 4 haftalık hamileyim sata gore. Ama henüz kese görünmez diye kontrole gitmedim. Adet oluyomus gibi ağrım oluyo internetten okudum bazısı dış gebeliklerde böyle ağrı oldugunu bazısında rahmin bebek yerleşmesi için genişlediği için olduğunu yaziyo. Böyle ağrı yaşayan oldu mu. Normal mi ? Dayanilmayacak gibi bir ağrı değil ama