biranneadayiyim suumkayaa4213 valla canım inanır mısın 37 nci haftadayim geçen gün kollarım bacaklarım ful ve bikini bölgesi ile göbeğimie hep epilasyon yaptım. Bikini bölgesi dışındakiler zaten kolay oldu ama o bölgeye epilasyon ile biraz zorlandım açıkçası. Ayna ile anca tertemiz oldm şükür ama bayağı uğraştım ne yalan söyleyeyim. Kuaföre gitmem o bölge için bu yüzden uğraştırsa da alabildim bu kadar büyük haftada olmama rağmen. İlk gebeliğim bir de bu yüzden karnım çok çok büyük değil. Bundan dolayı da çok zorlanmamis olabilirim
Tgbpoyraz Htcnal epilatörünüz nedir memnunmusunuz bende kullanıyorum ama sarjlı olduğu için bıktım doldur bi bacak al tak doldur öbürünü al 🤧
Htcnal suumkayaa4213 24.haftalik.Ama hep epilator kullandim,en basindan beri . Ağda yapamam,jilet her gun yapmak gerekir,kullanisli degil,kuafore de gidemem utanir,sıkılırım.🙈 Benim icin tek yontem😅
Htcnal Tgbpoyraz Epilatorum Rowenta , şarjli degil kablolu.Idare ediyor beni 😅 ve evet maalesef bikini bolgesi can yakiyor ama yapacak bir sey yok .Jiletle her gun her gun ugrasmak lazim, agdaya kuafore gitmeye utaniyorum,tek cozumum bu oluyor .🤗
Tgbpoyraz Htcnal ben bi ağda bi epilatör şeklinde gidiyorum sürekli temiz oluyo epilatör kadarda temiz hiçbiri yapmıyo valla mükk 🤭
suleesrky Ben ağdayla alıyorum, epilatöre o bölgede cesaret edemedim hic. Annem senelerdir oyle alir ama.