berrayusuf son haftasina kadar alaturka tuvalete giden oldumu bunun bi zarari varmi esim beni alaturka tuvalete gondermiyor 😏
Yaseminsahin berrayusuf ilk gebeliğim de hep alaturka tuvalete gittim bir sorun olmadı. Şuan ikinci gebeliğim gene alaturka tuvalete gidiyorum şuanlıkta bir sıkıntı yok
ikicocuklubiranne berrayusuf evet evimizde alaturka tuvalet var hep onu kullandım. Hatta bir ara kabız olmuştum doktor evde alaturka tuvalet varsa onu kullan demişti
Beyzanrr berrayusuf 36. Haftaya gircez hiç klozet kullanmadım evim de de yok zaten bi sakıncası da yok olmadı çok şükür☺️
Deletedmom727271 evinde klozet varsa onu tercih edersen daha iyi olur canım son dönemler alaturka biraz zor oluyor ama bir zararı olmaz tabi ona göre eğilip kalkarsın
Trkglmrv Benim doktorumda özelikle alaturka tuvalet kullanmamı söyledi doğumu kolaylaştırması acısından.
Zynp44 berrayusuf 36+4 deyiz hep alaturka kullandım evimde klozette yok zaten. Sezaryen olacağım yine alaturka kullanacağım mecburen doğum sonrası zorlanır mıyım bilmiyorum ama şuan için gayet rahatım