Saara1401 39+4 üm idrar tahlilim düzeldi temiz ama akıntımın rengi yeşilimsi olduğu için ve doğum da yakın olduğu için dr fitil yazayım dedi kullanan varsa tecrübesini paylaşabilir mi hiç kullanmadım daha önce gerçi şuan almadım da merak edıyorum
Erbe Saara1401 ben kaşıntı için kullandım bı sıkıntı olmu sadece sabah kalktiginca çamaşırına ne var ne yoksa içerde cikio akintiyla bembeyaz oluo
Cglnrskmk Saara1401 merhaba , benimde aynı sorunum var idrar tahlili temiz akıntıdan dolayı fitil verdi. 38 haftalığız bir sorun oldu mu kullanımınızda ?? Ve doğum yaptınız mı 🥰
Erbe Saara1401 hiç acimio canım korkma sen yapamiosanda eşin yapsın ilk korktum bende eşime yaptırdım snra üç gün snra dierini kendim yaptimmm
uraz_ve_annesi- Bence çocuk yapmak fitil koymaktan daha zor 😂 parmağına itince hemen giriyor zaten 🤷♀️
Merveofs Ben de ilk kullanista korkuyordum ama tahmin ettiğim gibi değilmiş bazen kendini atıyor ama uygun pozisyonla da sonuç başarılı 😄
Saara1401 Cglnrskmk merhaba ben doğum yaptım sıkıntı olmadı fitil kullanmadım açılmam vs olmadığı için sezeryan oldum
Cglnrskmk Saara1401 sağlıkla büyütün bebeğinizi 💕💕 ben 3 gün kullandım fitili bir kere dışarı aktı beyaz olarak. Ama yeşilimsi akıntım yok artık.. normal doğumu bekliyorum bende ama henüz gelesi yok kızımın 😀