Merhaba güzel Anneler 🌹 bugün kontrole gittim 38+5 günlüğüz catı muayenesinde 1 cm acılma var ve Nst sonucumdada sancılarım başlamış doktor öyle söyledi pazartesi tekrar kontrole çağırdı. Bu acılmalar sancıya göremi acılıyor öyleyse nezamana kadar devam eder 40 haftamı bulur mu ? kaburgalarımı hissetmiyorum artık gelsin istiyoruz Allahın izniyle 🥰👼🏻