nursanyildiz canım ben ilaçsız adet olamıyorum yumurtamda olmuo benim pınar hoca iğne ve ilaçlarla önce yumurtami geliştirdi snra çatlatma iğnesi verdi herşey normal normal yolla kalabilirsin dedi çok şükür şuan 37 haftaligim 23 Nisan’da ins kucağımda rabbim jer isteyene versin ben 4.5 yıl uğraştım pınar hocayı bulana kadar hep husrandi