SemanurAs canım 1 numara adet sayısı az olandan misal 40 50 li bir paket yetiyo çok minik bir bez ben göbek kordonu düşene kadar kullandım göbek kısmında oyma oluyo çünkü sonra iki hafta içinde bebeğim küçük olmasına rağmen 2 numaraya geçtik 3 kiloydu ama 2 numarayı da stok yapma onuda çok kullanamıyosun çünkü 😄 ilk zamanlar bittikçe al 3 numaraya geçene kadar