Kdryhkn Kızlar iyiakşamlaar. Normal doğum için bebek pozisyonunu almasında yarımcı olacak bişi var mı dr a yürüsem faydası olur mu dedim cocuga baglı o naparsan yapsanda belli olmaz dedi