eylulcuk pcos vardı bnde kullandım fayda gormedim taki Bi doktor sayesinde Bi ilac verdi adetin üçüncü günü başladım sabh akşm 5gün içtim 7gün kontrole gittim yumurtam vardı üç gün sonra cagırdı istenilen boyutta dedi catlama iğnesi yaptı ve ben rabbimin sayesinde ikizlerime hamile kaldım ama 23hafta erkn doğum yapıp kaybettim suan kendilinden tekrar ikiz kaldım biri düştü biri duruyor cok şükür ilac ismi vermek isterdim ama doktoruna de ki Bi arkadasım söyledi de uygunsa de gögüs kanseri ilacı varmış de doktoru vermiş kadın doğumcu de onun sayesinde hamile kalmış dersen belki biliyordur ilacı