Hurisss
Meryem ana otunu kullanan varmı arkadaşlar nasıl kullanılıyor. Kimi içilecek diyor kimi sadece suda bekleyecek diyor.
Ebrar34
Sancınız geldiğinde suya koyuyorsunuz üstüne Felak nas inşirah Ayetel kürsi ve fatiha surelerini okuyorsunuz 20 30 dk sonra 3 yudum içiyosunuz doğumdan sonra hemen çıkarmanız gerekiyor ki rahminiz de hemen toparlansın
Asel1
Arkadaşlar internetten alsak olmuyormu var aslında ama faydası olmazmı?