Narmin21 Selam kizlar. 40+6 haftalik oldum. 2 gundur her turlu akinti geliyor, artdi akintilarim ama kirmizi akinti deyil.. jole gibi, yapiskan akintilar da geliyor. Boyle olup ne kadar zaman sonra dogurdunuz acaba?
zeynepp1 Narmin21 42 de doğurdum böyle bahsettiniz akıntısa bende 1 hafta öncesnden gelmeye başlası ama benmki aşırı yoğundu felaket😅
zeynepp1 Narmin21 olur canım hafif pembemside olur çok fazla evuç içini dolduracak kadar fazla da olabilir bende senin gibi çok endişelenmiştim doktorum normal oldgnu doğumun yakın oldgnu söyledi oda mukuslu akıntı rahmi kapatan akntı sabret gelecek inşalaah demekki açılman başlamış
Narmin21 zeynepp1 Bence 42ye kalmaz bende, doktor bu hafta olucagini soyledi ama bakalim 😐 sanci fln yok
zeynepp1 Narmin21 valla işte kuzum o belli olmuyor benm 4 cm açılmam vardı 40 hftada ve akıntım çok fazlaydı doktor doğum başlamış bekle her an gelenilir dedi ama iki hafta kadar bekledi tam 42 e girdigm hafta sancım başladı ama sabırla bekle ben bekledim hastanye gidinxe 7 cm açılmam vardı o yüzdem sabırla bekle o gelecegi vakti zamanı iyi biliyor