Biz 29+2yiz dün gittim 1500 kg mış, benim kızım biraz tombik😅😅seninn bebişin iki ayı var daha normal kilosuna gelir inşallah stres yapıp kafana takma sakın eğer bebişin hızlı kilo almasını istiyorsan bol bol kaşar peynir muz ve süt ürünleri tükemeye çalış bana öyle söylemişti çevremdekiler