Eda-asellinam35 Kızlar 3 qebeliktir 6 haftada kalbi duruyo bebeklerin buqün ilk defa doktor mol qebelik olduqunu we acil tedawi olmam qerektiqini söyledi yarın alınmasını istiyo başına böyle bir şey qelen war mı lütfen yardım edin çok kötüyüm 😔😔😔