Deniz2961 Kizlar tek kışlık oda olayı var mı belli bir ücret verip başka bir şehirde devlete böyle birşey vardida
Happymami Deniz2961 odalar tek kişilik diye biliyorum en son geçen sene arkadaşım orda doğum yapmıştı tek kişilikti odayida süslemiştik Ama ilgi alaka sıfırdı tabi🙄
Zehra6152 Deniz2961 odalar tek kişilik canım odanın içinde mini buzdolabı el yıkamak için lavabo bir tane koltuk ama koltuk çok rahatsız bi koltuk refakatçi yatamıyor rahat yani tuvaletler koridorun ortasında oda dışında yani
ebru2871 Deniz2961 ne olursa olsun asla orda doğurmam doktor ilgisiz hemşirelerde aynı ben kürtaj olmuştum orda hijyende sıfır hiç iyi bi hastane değil
Happymami Deniz2961 hiç ilgilenmediler bişey olduğunda çağırdık gelmediler bende yemin ettim eğer hamile kalırsam asla burda doğurmam diye 😂😂