Kızlar ben ilk bebeğim de sepet beşiklerden kullanmıştım hiç memnun kalmadım düzgün sallanmıyordu bide çok kabaydı zor taşınıyordu , şimdi ikinci bebeğime hamileyim herkes hamak beşiklerden çok memnunmuş yani etrafımda gördüklerim öyleydi özellikle kolik bebeklere çok iyi geliyormuş kullananız var mı ? Artı eksi yanları neler biliyor musunuz sizin beşik tercihiniz ne oldu