Fatma-onal Bir kaç gündür karnım ve kasıklarım aşırı derecede ağrıyor bacaklarımı hareket ettirirken bile kasığıma diken gibi bir şey batıyor dün doktora gittim herşey iyi dedi 17+3 haftalık hamileyim bu haftalarda normal mi yaşayan var mı?
Cicili123 Fatma-onal sürekli olmasa da ara ara yaşıyorum kasık ağrısı ve batma gibi bi acı da oluyor sanırım rahim büyüdüğünden
Fatma-onal Cicili123 bugun sürekli oluyor bende doktor yolunda herşey dedi dün ama içim rahat etmiyor işte ara ara olsa neyse de