Misssitare ben de böyleyim..bi ilk üç ay bulantı yüzünden pek içemedim ama şimdi çok su içeyim diye yapmıyorum gerçekten susadığım için çok su içiyorum..😂 dediğiniz gibi gece bile tuvalet için kalktığımda su içiyorum mutlaka. Gözümü su diye açıyorum 😂😂 hatta şekerim mi çıktı acaba dedim kaç kez ölçtürdüm açlık tokluk normal hatta açlıklarım normalden düşük çıkıyor..ve bu kadar su içmeme rağmen cildim pul pul dökülüyor kuruluktan heryerim kupkuru 🤷🏻♀️