İki doğumum da normal oldu ilk doğumum çok zordu ama ikinci doğumum çok güzel ikinci doğumum gibi olucaksa normal derim ilki gibiyse sezeryan derim oda dikişten dolayı ilk doğumumda dikişim çoktu sonrasında çok çektim ama herkese göre değişiyo bilemiyosunuz dikiş az olacaksa her zaman normal doğum derim