Kızlar 39+4 üm bugün kontrolde de sancı vs çıkmadı cumartesi tekrar gıdecegım ve ilk çatı muayenesi olacak sanırım çünkü öncesinde ilişki durumlarında vs terapi almıştım alttan müsade edecek miyim diye bakacağız. Benim kaygım su ki 40 hafta dolunca bebek kaka yapar falan deniyor dr da evet ama bu ultrasonda ne yazık ki anlaşılmıyor dedi.Normal doğumu yapabilirsem deneyimlemek istiyorum sizlerden fikir almak için yazdım sezeryan sonrası çok zor mudur ? Normal doğum için suni istersem bu zor mu ve hiç açıklık olmasa da şunu verilip açılır mı bilenler varsa size zahmet beklıyorum stres etmek istemıyorum artık.