Canlar bebekleri hergün aynı mı hissediyorsunuz? Hareketleri nasıl? Bizim bazen çok hareketli bazen durgun ya. Bugün özellikle kasık tarafımda az az hissediyorum gün boyu böyleydi yarın sağlık ocağı kontrolüne gidicem. Varmı böyle durağan zamnlarnız. Duruşuyla falanmı alakalı oluyo acaba 🙄