Ayseee01 ben 18 haftaligim şuan ama kullaniyorum yinede kuru bir cilde sahibim şuan bir şey yok ama ilerleyen zamanlarda bile catlayacagina eminim. Internetten arastirdim bazı yerlerde kullanilmamasi gerekiyor yazıyor ama kullaniyorum kimyasal içeren o kremleri kullanmaktan daha sagliklidir en azından dogal.. Hergun useniyorum valla ne yalan soyleyeyim ama bu geceden surup yatacagim ❤❤ çatlaklar oluşmadan kullanmaya baslamalisin