Kizlar hayirli ramazanlar herkese. Sizlere bir şey danısacagim. 12 haftalik hamileyim, 6.haftada dusuk riski oluştu lekeleme falan gelmeye başladı. Kahverengi akinti arada kırmızıya dönüyordu igne ilac kullanıyorum şu an. Sorum su benim cok degisik kokulu bir akintim var çamaşırını değiştiriyorum ardından tekrar kokuyor. Kokusu benim ta kendime kadar geliyor,dusa girip çıkıyorum yarim saate yine koku başlıyor. Artik cok tiksinmeye başladım. Doktora söyledim çok koku var rahatsız oluyorum diye ancak ılac veremem dedi. Neden veremiyorsunuz demek o an aklıma gelmedi. Boyle olupta kokuyu geçiren var mi acaba ?