Fatma-Aliosman Merhaba arkadaşlar yarın 41+1 iz doğmadık maalesef o yüzden yarın suni sancı verilecek çok korkuyorum bana dua edermisinz
bebekrehberi Fatma-Aliosman dua ederiz tabii. Korkma lütfen. Her sancı sana bebeğini taşıyor bunu unutma🙏🏼