Hanifekucuk Merhaba kızlar 27. Haftadayım ve ilk defa bugün ayak bileklerinin şiştiğini farkettim. Yememe içmeme dikkat etmeye calisiyorum ama çok mu erken sizce?
Bskrt Hanifekucuk doktorum aklıma geldikçe dizlernden altına soğuk su tut dedi şişlik için. Ve gaza frene basar gibi yapmak çok iyi geliyormuş şişliğe gün içinde alışkanlık edinin
SineMirayAksoyeri Hanifekucuk 36. Haftadaym ve şişmedi erken şişmiş ayaklarn tuz etkili oluyor şişmesinde ilk hamileliğimde bayağı şişmiştim ama bunda tuz hiç kullanmadm yürüyüş yaptm ara ara ve hiç şişmedm
Hgemr Hanifekucuk uzun süre ayakta kalmaktan ve fazla tuz kullanımından olduğu söyleniyor.Benim henüz yok ama doktorum uyardı,ayakta fazla kalma ve tuzu minimuma indir,dedi.
sudamlasi Hanifekucuk tuzu azalt canım hepten kesme ama azalt olabildiğince. Suyu çoook iç bide banyodan sonra ayaklarına soğuk su tut