Dygg öncelikle tebrik ederim 😇 o kdr güzel anlatmissiniz ki sanki benim hikayem her satırı ben yazmışım, sanırım adaşız da aynı zamanda 😇 tek fark biz hic aşılama yaptırmadık, iki başarısız tüp bebek denemem oldu ama doktoruma bir türlü tam güvenemiyordum. Üçüncüde merkezi ve doktoru değiştirdik, bir de ara verip kendimi psikolojik olarak toplamış ve herşeyi akışına bırakmıştım. Daha önceki denemelerde 10 gün kalkmadigim oldu ama son seferde rapor bile almadım, yürüdüm, işimi yaptım, düzenli beslendim ve çok şükür 3 sene sonunda ikiz oğluşlarima hamileyim 🙏 bir de belirtiler kısmı o kadar doğru ki, regl ve hamilelik birebir aynı neredeyse, şimdiki aklım olsa regl gecikmeden hiç o testlere para dokmez, ikinci çizgiyi ararken şaşı olmazdım 🙈 ama o psikolojiyi de çok iyi anlıyorum tabi ki, aynı yollardan geçtik 😌 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah, hamileliğim boyunca elimden geldigince bu duayı ettim, ediyorum 🤲