Hanımlar 12 haftalık hamileyim ve grip oldum hiç bir ilaç atamadım googleden araştırdım biraz ve zararlı olur,sakat kalma ihtimali var vs. bişeyler yaziyordu korktum açıkçası hamileyken grip olan varmı herhangi bi sorun yaşadınızmı ne yaparak gecirebilirim hastalığı