Damlakrgz 37+2 haftadan merhaba anneler. Küçük küçük bel ağrısı ve çatı ağrısı yaşıyorum. Sizde durumlar nasıl? Bu bebişler ne zaman gelecek merakla bekliyorum 🍒
kahvesever__ Damlakrgz bende çok merak ediyorum ne zaman geliceni 😂 benim de heryerin agrıyor valla hayırlısıyla doğurmak istiyorum artık
Mercimek2 Damlakrgz şafak 17 ama ne zaman gelicek bilemiyoruz bol bol yürüyorum hurma yiyorum bayrama kadar doğurmak istyorummm😁
B-Y94 Damlakrgz canım bende 37+3 bende bel ağrısı kasık ağrısı var adet ağrısı gibi nstde sancılarım çıkmaya başladı zaten artık zorlanıyorum nefes alamıyorum zaten 😂
AysunUgur Damlakrgz bizde 37+4 olduk, bi kaç gündür kasığıma doğru ağrı giriyor ve çok baskı hissetmeye başladım, hatta bazen o kadar fazla oluyor ki tamam suyum patladı patlayacak diyorum 😄senin nst de sancı çıkıyor mu kuzum?
Damlakrgz kahvesever__ Ben bi 39 görmek istiyorum erkek bebek ciğeri anca gelişiyor dedi doktor bakalım bekleyecek mi yaşayıp göreceğiz 😀
Damlakrgz Mercimek2 Bende bayram istiyorum daha erken gelmesin diye hurma yemeye başlamadım 😀 Tam zamanında gelseler ne güzel olur
Damlakrgz B-Y94 Aynı belirtiler var ama karnım hala yukarda doğum kanalına ne zaman girecek bakalım 🤔
Fgnnlda Son 16 gün benimde bel agrilarim war gece sürekli tuvalete gidiyorum bakalm ne zaman gelecek 😊
kahvesever__ Damlakrgz erkek bebekler geç geliyor diyorlar inşallah 🙏 geç gelmez ya benim ki de erkek
Mercimek2 Damlakrgz bayramda doktorum burda olamicakmis malesef 9 aydır bunu son kontrolde soyledi beklenen doğum tarihi 2 mayıs ama 28 ine kontrol verdi mecbur sezaryan alacak gbi hissediyorum 😏
Damlakrgz Mercimek2 Kötü denk gelmiş oluruna bırakmak lazım bence için nasıl rahat edecekse onu yap 😌
Damlakrgz AysunUgur Geçen hafta girdim nst düzensiz sancılar çıktı hatta bebek doğum kanalında olsa bu haftadan için doğurursun bile demişti 😀 Çarşamba günü tekrar gideceğim bakalım ne diyecek 😌
Melisagncm Damlakrgz 38+0 artık yalvarabilirim doğsun diye hareket etmek çok zor kramplar ağrılar 🤦🏻♀️ sağlıkla gelsin bebitolarrrrr inşallah da gecicek 🥰🧿🙏🏻
Damlakrgz Melisagncm Bel ağrısı ve çatı ağrısı yaşıyorum bende özellikle uzak bir yere arabayla vs gidersem mahvoluyorum sanırım 38 de evden çıkmam🥲