yagmurrorskaya evet evet sürecimin başından beri kendisine gidiyorum. İlk zamanlarda hatta seninle yine denk gelmiştik ordan kaldı aklımda:)) ( sana sormuştum sanırım nasıl biri diye böyle demiştin ) şuan 25. Haftamdayım gerçekten dediğim gibi çok naif ve güven veriyor önemli olan benim için bu bide ilk gebeliğim, çok tecrübesizim 😔🙄 bana da regenesis max vermişti hala kullandırıyor doğuma kadar devam demişti ve bebeğimin cinsiyetini bile 12. Haftada hemen bildi😋