uykular haramdı tam haram oldu🤣 benim oğlanda hiç bir belirti yok. Arada sancı yapıyor kırk yılda bir o da. Gelsin diye yapmadığım şey kalmıyor. Hurma,ananas suyu,çömelme,zıplama,squat,yürüme,bacak ayırma,sıcak duş,göğüs ucu uyurması ama yok yok yok🤣 Eli atıp çıkarıcam artık o kadar zorlanıyorum. Nefes alamıyorum,sol kaburgam ağrıyor,ayaklarım ağrımaya başladı,çabuk yorulmam cabası, akıntılardan tiksindim,üstüm başım kalmıyor resmen akıntı yüzünden. Göğüslerim ağrımaya başladı. Ama canı istemiyor anlaşılan çocukumunn😀 Mayısın ilk haftasına kadar vaktimiz var. Gelmezse müdahaleyle deneyecekler. Şuanlık normal doğum. İnşAllah normal ve kolay olur. Sezeryandan deli gibi korkuyorum. Allah yardımcımız olsun.