Kızlaar, ben de kararımı verip sezaryen günümü aldım sonunda, 28 Nisan’da inşallah kavuşucam oğluşuma🌝 2500 gram dı. Acaba iki haftada ne kadar kilo alır, kaç kilo doğar çok merak ediyorum😻 doktorum sen de minnaksın bebeğin de minnak olur dedi ama bakalım. Baba, dayı 4 buçuk kilo doğunca beklentimiz de çok oldu sanırım🙈 sağlıkla kucağımıza alalım da bebişlerimizi, gerisi hallolur💕 sizler gün aldınız mı? Hangi haftadasınız? Bebekleriniz kaç kilo şuan/doğuranlar kaç kilo doğurdu? Ultrasonla çok fark var mıydı aralarında🌝 aklımda birsürü soru var, heyecanlıyım da😅