Anneyim0607 doktorum diye demiyorum efsane bir adam. 2. Kez doğumum olursa nasip olur da yine ona giderim o kadarlık memnunum. Yani ilgi alaka bilgi vs herşey her açıdan çok iyi. İstediğim zaman ulaşabiliyorum dilediğim kendisine anında cevap veriyor, her zaman olumlu bir insan yani 9 ayım sayesinde psikolojik olarak inanılmaz rahat geçti 0 stres adamda öyle söyleyim. Valla çok memnunum.